vineri, 30 decembrie 2011

Rimembăr 2011


2011 a început în forță, cu o mini-vacanță la munte ...



... mai apoi ne-am reapucat de FIMO ...



... și am descoperit cea mai captivantă activitate outdoor ...


Au urmat primele semne de primăvară ...



... și am continuat cu FIMO ...



Am fost trași de urechi ...



... dar am inhalat briza Californiana ...


... și am pozat cine-staruri în ipostazele cele mai firești...



Am fost nași pentru prima dată în viață - o experiență de neuitat!



Pentru ca după aceea să invadăm Lisabona ...



... și să inițiem ceea ce urma sa fie celebra colecție de mașinuțe Cars pentru Matei ...




... să admirăm piatra cubica lusitană ...



A urmat pelerinajul în UAE ...


... cu zile și nopți lungi de exil ...


... pentru ca mai apoi să ne reunim !



... și să vizităm marea ...


... locul în care toată lumea se simte ca acasă ...



Iar sfârșitul anului ne-a gasit cu colecția triplată ...



La Mulți Ani 2012 !

5 comentarii:

  1. @ Licurici - unul singur este geniul intruchipat - artistul, cel care compune biletele dupa metoda castanelor din foc cu laba pisicii ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati avut un an intens si frumos!
    SA aveti un 2012 foare bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. minunat an in imagini... si ma bucur ca avem in comun unele amintiri. Un 2012 plin de cutiute si aventuri sa-avem cu totii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mamico,

    Pentru ca ti-am citit articolele postate pe blog si ni s-au parut foarte dragute, iti propunem un concurs desfasurat pe site-ul CautaBona.ro, unde poti castiga un super scaun de hranit bebelusul.

    Este foarte simplu: dai un like paginii de Facebook CautaBona.rohttp://www.facebook.com/pages/CautaBonaro/281732255830?ref=hl si postezi pe blogul tau articolul urmator:http://parinti.acasa.ro/copii-85/peste-1500-de-parinti-si-au-gasit-bona-prin-cautabona-ro-169355.html ( concursul se desfasoara pana pe data de 24 august 2012)

    Asteptam apoi un email la adresa carmen.iliescu@cautabona.ro cu link catre postarea articolului pe blog.

    Te asteptam in concurs. Mult succes!

    Echipa CautaBona.ro

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails