miercuri, 11 noiembrie 2009

And the winner is...

Bună seara doamnelor şi domnilor,

Fac ce fac şi nu mă abţin de la a scrie iar despre Matei. Asa că m-am apucat şi am editat un pic un film pe care l-a produs, regizat şi realizat Bee astăzi pe la prânz, pe care o pup dulce pe această cale. În sensul că din 7-8 minute am reuşit cu durere în inimă să scot totuşi câteva scene de aşternut alb sau pătuţul gol alăturat, să îl aduc pe la vreo 3.

Chiar vorbeam cu Bee de curând cum că anul acesta, mai precis început de an viitor, o să reuşim şi noi să vedem în sfârşit ceremonia de decernare a premiilor Oscar live, pentru că oricum o să fim în priză cu împământare. Nu că ar fi un show deosebit, nu...este de fiecare dată vorba despre nişte neni şi niste tanti care din doua vorbe trei mulţumesc dezor academiei. Dar o să fie fun :)

Oscar, actori celebri, filme, oamenii din spatele camerei şi toţi cei din platou. Aproape toate aceste elemente sunt strâns legate de ceea ce vroiam să proiectez pe ecranele dumneavoastră...

And the Oscar goes to...




aţi ghicit, MATEI!

Mulţumiri "Academiei" !


9 comentarii:

  1. auzi, să te abţii...cum să te abţii? trăieşte-ţi, domn'le, bucuria :) Spune tot, minunează-te, fă filmuleţe, photoshopează poze, mai dă un aspirator :))

    Când ajung acasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Inca nu stiu sigur, ori vineri, ori luni (pentru ca in weekend nu se fac externari oricum). Cert este ca sunt progrese muuulte si mici de fiecare data. De exemplu, de azi noapte, nu mai vrea biberon, nu mai papa decat de la mami :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru filmulet.
    Ce dulcel e Mateias-bebelas. Ce frumos il linisteste mami.

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar ca e de Oscar! ce sa spun? imi trezesti amintiri placute si...imi faci pofta de bebe mic. hihi!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Chiar ne gandeam inca de cand era Matei in burtica la mami, ca ar fi frumos sa aibe si el un fratior/surioara... dar intai sa il "rasfatam" si noi un pic pe bebeko!

    RăspundețiȘtergere
  6. ...am apasat si n-am terminat de zis tot :)

    @ Diana - maine ne externaaam :) Abia astept, acum ma bag sa fac un mare curat/sterilizat/aranjat.

    @ Dana - Ma crezi ca s-a nascut pe 10, suntem in 12 seara si eu nu cred ca l-am vazut live decat 45-50 de secunde :( Abia astept sa vad "pe propria piele" cat de dulce e :)

    @ Raluca - a ramas valabil ce spuneam mai sus :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari parintilor de Matei! Cum e viata acasa? Mi-am adus aminte cum a venit si pitica noastra acum aproape 6 luni la Filantropia. Parca era ieri...m-a emotionat foarte tare filmuletul :-) Sa fiti sanatosi, toti 3 :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani pentru Matei, asa, de onomastica!

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima ta aniversare a numelui ... La multi ani ,Matei !!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails