luni, 16 noiembrie 2009

The Dreamer


Da! Am ajuns cu toţii acasă, şi asta încă de vineri pe la prânz.

Cum astăzi este chiar ziulica lui de nume, zi în care anii ce urmează să vină vom papa bomboaneeee, ne-am gândit că ar cam fi
cazul să ne rupem câteva minuţele din activitatea omniacoperitoare şi să îi facem un mic cadou online.

Cadourile online prin definiţie nu sunt colorate, nu sunt flafi, nu cântă şi nu conţin elemente mici ce ar putea fi înghiţite, nerecomandate copiilor sub o săptămână, aşa cum este în momentul de faţă Matei.


Pachetul constă în declararea pe proprie răspundere şi nesiliţi de nimeni a faptului că Mateiuţ este o minune! Fix asta este!

Este o fiinţă atât de mică dar cu un suflet atât de mare şi cu o influenţă covârşitoare asupra noastră încât acum, şi mami şi tat!, în puţinele momente în care închid ochii au setat screensaver cu făţuca lui iubită în minte. Şi este un screensaver în care imaginile cu el se succed ca un slideshow şi apar în cele mai diferite ipostaze şi grimase ale feţişoarei lui. Zâmbeşte, se miră, se încruntă pentru ca apoi să zâmbească din nou. (parcă prea multe diminutive dar nu m-am putut abţine).

Ca impresii în primele 3 zile şi ceva acasă cu el nici nu ştim ce să povestim mai repede, atât de multe lucruri s-au întâmplat. De exemplu eu am evouat încet dar sigur, de la gunoier cu jumătate de normă (eram cel desemnat să arunce pampers, comprese sterile, vată şi serveţele umede folosite), la ajutor necalificat de îngrijitor de bebeluş (mă perfecţionasem zic eu în a îl aşeza pe Matei in pătuţ) şi până la partener autorizat în îngrijirea lui Matei (self-explicatory). Şi asta într-un timp atât de scurt. Cert este că progresele ni se par imense (mai ales la el dar şi la noi) iar ceea ce poate unii ar vedea ca pe nişte sacrificii pentru noi ele par neînsemnate. Mici exemple de schimbări ar fi cu orele de somn; ale mele. De la 10+ ore de somn pe noapte, şi vreo 2-3 ore în zile de weekend furate la prânz am trecut brusc la 3 ore de somn pe noapte (şi asta în zi de
weekend).

Mami vrea să revină în forţă pe blog cu un post despre experienţa naşterii lui Matei dar este un pic bântuită de o formă uşoară de goange post-natale şi nu ar vrea să ştirbească nicicum frumuseţea poveştii acestui mic pufuleţ.

Cât mai puneţi că acum Bee are doi băieţei morţi după ea...
Unul bărbos (realmente nu am timp să mă bărbieresc, am 2 săptămâni şi ceva de barbă) şi altul frumos şi visător!




Mulţumim mami!


3 comentarii:

  1. La Multi Ani Matei !!! Iti ureaza nenea Anto, care desigur e in asentimentul intregii galerii care, martea trecuta, a asteptat cu sufletul la gura sprintul tau remarcabil spre un Finish echivalent cu un nou Start.
    Matei, iti transmit pe aceasta cale (ca tu sigur ca dormi acum si din cand in cand mai zambesti fermecator) ca de-abia astept patru lucruri pe viitor: sa te fac un fotbal, o bere, o Vama si un shooter pe calculator - fie el Duke Nukem sau Quake sau cum s-o numi el la vremea respectiva...
    Iar parintisorilor si bunicisorilor le urez sa fie fericiti toata viata lor asa cum sunt in clipele astea!!!
    La Multi Ani! Va pup mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Unchiu' Anto este asa cum il stiu eu din totdeauna, de cand m-au fortat sa ii fac loc langa mine in banca si dupaia nu ne mai desparteam: un dragut!

    Iti dai seama ca o sa ne alerge pe amandoi cum ii alerga Maradona pe engleji, eu totusi sper sa incetatenesc baschetul ca sport national in casa noastra. Cu berea, daca bea si el ca tati, o bere pe luna bisecta, e de bine, ne sincronizam noi cumva. In Vama rupem! clar, bem shoturi combinat cu mecnaghetz nesupravegheat. Cat despre jocurile viitorului, sa apara el Diablo 3 odata ca sa nu mai dorm deloc, sa joc in cele 3 ore de somn ca deh..e D3 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani, Matei, sa traiesti cu numele! (cu un pic de intarziere, la noi au fost zile pline rau acestea din urma :)).

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails