duminică, 6 decembrie 2009

He's too making a list and checking it twice...


Anul acesta Moșul cel mic și-a revizuit lista copilașilor de pretutindeni și l-a trecut acolo pe prima pagină și pe Matei.

Norocul băiatului a fost că este prevăzător și deține încălțăminte cu câteva numere mai mari, așa ca pentru primăvară, altfel nu știu unde ar fi putut plasa Moș Nicolae cele aduse pe furiș.

N-au încăput ce-i drept decât 3 acadele și nici de alea nu va beneficia încă, dar oricum...

În plus de asta și cu aceeași ocazie și părinții și-au completat lista gadgeturilor bebelușești cu un scaun auto 0+ luni cu isofix. Nefiind ei foarte experți în acest nou mod de a așeza copilul se impune urmatoarea întrebare: Oare o sta bine?

Chiar nu ne dăm seama dacă este o poziție firească sau dacă dimpotrivă stă un pic chircit... Nu a fost lăsat să stea foarte mult în cuibar deoarece au intervenit diversiuni precum papa/somn.



Sperăm totuși să stea cât mai confortabil cu putință deoarece acum putem face cu ușurință și mai multe vizite și întrevederi.

9 comentarii:

  1. pare foarte relaxat, desi putin ganditor - deci in regula! nu va luati insa dupa mine, familia noastra e una eco, fara de masina insa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La multe luni inainte, Matei! Ce trece timpul, ieri parca citeam cum ati venit acasa! Sa fiti sanatosi si fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Matei! sa cresti mare pui mic si sa ai o copilarie fericita .:))te pup dulce.Didi

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Raluca - uneori cred ca e mai bine fara masina, ajungi mai repede la destinatie (asta daca nu iesi din oras :) )

    @ MariaMirabela - Multumim! Noua nici macar "mai ieri" nu ni se pare, ci azi de dimineata :)

    @ Didi - Pai te mai asteapta pe la el in vizita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 3familyguys, totul ok? daţi veşti la blogosfera :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ca sa aveti si raspunsul la intrebare: sta foarte bine! desi arata nefiresc. mi-aduc aminte cat am mai fatait-o si eu pe mara mea in scaunul ala pana sa ii gasesc o pozitie in care mi se parea mie ca sta bine. desi ea parea sa se simta bine, judecand dupa starea de spirit. apoi, intr-o zi, am zis HA! uite ca sta bine!

    apoi am avut revelatia - se facuse mai mare, deci umplea mai mult cosuletul, deci imi parea mie ca sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @miki - hei, bun venit la noi pe blog.Ma bucur tare! O urmaresc pe Mara inca de cand o visai o fetita blonda si te plimbai cu ea pe la mare, la purtator. Apoi, am vazut ce repede a crescut, acum ati trecut la diversificare. coool

    RăspundețiȘtergere
  8. o, uau! :)) e ceva timp de atunci! tocmai am terminat masa de fructe cu mare pofta, ceea ce va dorim si voua la un moment dat :)

    mai vin, ca imi place de voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa-mi dau si eu cu parerea: cred ca sta bine, chiar daca sta cu capul putin stramb. Asa statea si Degetzica, tot cu capul intr-o parte, numai ca eu, mama inconstienta, le spuneam tuturor ca scaunul ala este facut special pentru copii de la 0 luni in sus, deci nu are cum sa nu stea bine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails