marți, 16 martie 2010

Acum. Un an


Acum un an atât ne-a dus pe noi mintea: să facem poză cu noi doi așa cum arătam când am primit vestea cu 2 liniuțe. N-am pozat testul barză, nu l-am păstrat.

Dar ne-am gândit să salvăm momentul, să trimitem un buzz, un instant look and feel pentru ID-ul mateiutz. Căci da, știam de pe atunci că cele două liniuțe se vor numi Matei. Poate și Tudor.





De remarcat la cei doi protagoniști bucuria relaxată a lui tati și îngrijorarea disimulată a lui mami.

După 9 luni cu cântec ... 'we gooona have a baaaaby, we gooona have a baaaaby'...liniuțele s-au conturat, rafinat, dezvoltat și au ajuns să întruchipeze omulețul minunat din imagine:




2 comentarii:

  1. eu am remarcat si tricoul domnului din imagine, deci a fost si putin regizat, sau se doarme in tricoul de nunta ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) A ajuns tricou de somn saracul. Bine...nu e chiar ala...asta era unu de backup, dar si ala a dormit cu mine, confirm :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails