marți, 13 aprilie 2010

Și poze


După cum ziceam în pagina anterioară iată câteva poze făcute la botez. Sunt prezentate în ordine cronologică după cum urmează:

Plecarea spre botez...



În drum spre botez...


În curtea bisericii, la botez...


Botez...



Disclaimer: Pozele de mai sus sunt făcute de mine cu aparatul foto din dotare. Există totuși în arhive niște poze făcute de un bun prieten de-al nostru (Bobo :) ) cu un De-SeReLe, pe care - poze - o să punem gheara abia vineri. Așa că să vă așteptați și la un 'Life in Pictures: Best of Botez'.


6 comentarii:

  1. felicitarile noastre! ce mama eleganta si frumos tunsa :) cat despre erou...nici nu am cuvinte. mai vrem poze, mai vrem poze.

    RăspundețiȘtergere
  2. si mai am o intrebare: cand va apucati si voi odata sa scrieti mai serios aici? ca vorba aia: talent la scris aveti, copil misto nici nu mai zic, chiar nu pricep care e problema. si sa nu imi spuneti ca nu aveti timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raluca - Asta e si marea mea nedumerire, pentru ca imi dau seama ca ma cam cenzurez in privinta subiectelor. Stiu ca un stil super eclectic ne-am defini cel mai bine, insa nu am descoperit ce pudibonderie sociala ma retine.
    Am niste posturi nepublicate, spre exemplu, dar cred ca erau cam prea izvorate din depresia post partum, le-am lasat la stadiul de draft.
    Oricum, vroiam sa ma folosesc si de scuza lipsei timpului.
    Perfect de acord, odata asumata mentinerea blogului, este inacepatbil sa il scoatem din inertie cu branciuri rarisime.

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari si sa va traiasca micul crestin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru Mateiul botezat!
    Asteptam cu interes Best of Botez (asteptam, adica eu cu Santiago).

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, multumim frumos de urare; e el mic dar nu mai incape deja in carut :)

    Monica, vineri facem rost de ele, dar o sa puna pozele de aici intr-o umbra...intr-o umbra. :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails