duminică, 6 iunie 2010

Trei culori: galben sau Poartă-mă, tati!


Dau verde trilogiei culorilor de sfârșit de săptămână pe care tocmai ne pregătim să o încheiem. Azi galben, precum soarele unui asfințit de iunie în Vamă - adică cu tentă portocalie.

Totul este proaspăt în memorie pentru că tocmai ne-am întors de la o nuntă, nimic mai comun pentru un sfârșit de săptămână, ar spune unii...

Am spus Vamă. Nunta a avut pe post de vagon-restaurant generoasa parcelă de câmp de la Marina Parc (Pe doamna care detine pitorescul complex ar fichemat-o Marina Park si ar fi avut origini Sud-Coreene dacă nu o chema Lidia și-atât), celebrul lăcaș de cultură și loc de pelerinaj live Stufstock, Vama Veche. Cât se poate de firesc, ar cârcoti alții...

Cu această sfântă ocazie a ajuns și Matei pentru prima dată în viața lui extrauterină la mare, mi se pare normal...

Însă, au fost trei zile atât de colorate și de pline de inspirație încât deja mă gândesc cu groază la faptul că mâine este iar luni, zi atât de albinoasă și de fără pigment...

Dar aici era încă vineri și parcă toată imaginea radiază a vineri, a lăsat grijile acasă și a vară...



Echipați cu slingul din dotare m-am hotărât că e mai bine mai târziu decât niciodată si am pus mâna să îl folosesc și eu...



Inelul verde cu care este prevăzut ante-mergătorul este atracția metalizată și strălucitoare atunci când lipsesc din câmpul vizual obiecte precum telefonul, bijuteriile sau telecomenzile. Știu, sună a tarabă de talcioc sau a tavă de moț, dar dacă asta îl atrage pe Matei...



Este foarte greu de imaginat dar strada care se face în dreapta imaginii aka Magheru' a fost de curând asfaltată conferind un aer de "dat papucii" oricărui vamaiot cu prețentii - sau mai bine zis, fără pretenții - cum prea puțini am mai văzut... Cine a băut fie și o singură noapte întreagă la Pirați știe la ce mă refer.






Lui Matei i-a plăcut la mare, nouă deopotrivă, și am pus în aplicare un lucru pe cât de firesc pe atât de frumos: vacanțele trebuie petrecute în numărul cu care ești trecut la întreținere. Lăsați bebelușii să vă cunoască viața!

8 comentarii:

  1. heeei ce frumos e puiucul in sling! bronzare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. El pare sa stea ok in sling, chiar daca nu sunt sigur 100% ca e asezat ca la manual...

    RăspundețiȘtergere
  3. pana la ce varsta merg slingurile? eu am luat un fel de rucksack cu mini copertina pt mister sa il care in spate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit undeva ca este safe pana pe la 15 kg, dar poate ca spun prostii si perioada este si mai mare. Am vazut copii maricei in sling iar materialul este chiar durabil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati ajuns la mare? Sunt invidioasa! Matei sta bine, cel putin asa mi se pare mie de aici, de departe, din Bucuresti! De-abia astept sa o invite Matei pe Degetzica la o cafea la Ovidiu dupa ce au baut toata noaptea pe plaja. :)

    Si slingul merge la mai mult de 15 kg, stiu sigur de la Diana! Parca 40?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Mariamirabela - tare mult mi-as dori sa aiba unde sa se intoarca Degetica si Matei si sa bea ce-or vrea ei peste ani [:P] la Ovidiu.

    Insa Vama se cam duce de rapa. Si asta de cativa ani buni. Bordurile videene si asfaltul udric n-au ratat nici 'Magheru', multe locuri dragi au disparut clar iar altele erau, sper, temporar, inchise, hoteluri cu balustrade de inox si termopane troneaza tantos...
    Faleza este un deliciu promenadic!

    Da, asa e, slingul rezista la multe kg, mi-am amintit.

    RăspundețiȘtergere
  7. materialul pana la genunchi si fundul mai jos decat genunchii. sa vezi atunci ce comod o sa fie :)

    este incredibil de frumusel, seamana foarte mult cu amandoi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim de tips & tricks :) Deci slingul mai jos si baiatul mai ca in sezlong :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails